Betyg E
Eleven väljer tillvägagångssätt och ger enkla motiveringar till sina val med hänsyn till aspekterna hälsa, (ekonomi och miljö).
Eleven föra enkla och till viss del underbyggda resonemang om hur
varierade och balanserade måltider kan sättas samman och anpassas till
individuella behov.
Betyg C
Eleven väljer tillvägagångssätt och ger utvecklade motiveringar till
sina val med hänsyn till aspekterna hälsa, (ekonomi och miljö).
Eleven föra utvecklade och relativt väl underbyggda resonemang om hur
varierade och balanserade måltider kan sättas samman och anpassas till
individuella behov.
Betyg A
Eleven väljer tillvägagångssätt och ger välutvecklade motiveringar till
sina val med hänsyn till aspekterna hälsa, (ekonomi och miljö).
Eleven föra välutvecklade och väl underbyggda resonemang om hur
varierade och balanserade måltider kan sättas samman och anpassas till
individuella behov.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar